wtorek, 30 lipca 2013

Dlaczego MUA?

Make Up Artist? U licha, a kto to właściwie jest? Takie pytania zwykle padają, gdy pod pracami pojawia się taki skrót. Artysta, wizażysta, makijażysta? Właściwie możemy to nazywać jak chcemy.
Do tego zawodu jako tako nie trzeba mieć jakichś kwalifikacji, no poza wprawną ręką i chęciami. Zwykle potrzebna jest szkoła wizażu, ale jeśli ktoś nie chce tworzyć makijaży do filmów, wystarczy mu kilka kursów, szkoleń i warsztatów. Później to tylko praktyka, praktyka i jeszcze raz fantazja.

Ja nie śmiałabym się nazywać profesjonalnym wizażystą. Maluję z pasji, trochę z próżności i dlatego, że lubię. Często chodzi o pomoc przy sesji dla kogoś kogo doskonale znam od lat.  A czasami to makijaż wyjściowy, wieczorowy, ślubny…

Jestem amatorem. Po prostu, maluję dla siebie, dla innych i sprawia mi to radochę. To chyba najistotniejsze. Dlatego wstawię Wam kilka prac, które udało nam się stworzyć wspólnie z Asią. J Większość  była stworzona na potrzeby jej pracy dyplomowej o tematyce „Przestrzeń Nieśmiertelności’, która miała być wyrażona kobiecym dążeniem do zachowania młodości i urody. Reszta była ‘przy okazji’. Na część zdjęć, w tym z backstagu wciąż czekam. J
Dziękuję też modelkom. Monice i Kai. 

Teraz po prostu oglądajcie.
Miłego wieczoru!

Dusia








fot. Joanna Surma


14 komentarzy:

  1. E tam, "amatorze", bez takiego zgrywania skromniachy! ;)

    Kiedyś musisz mnie pomalować, koniecznie, może coś ze mnie wydobędziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace cudne. A najważniejsze, że sprawia Ci to radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie bądź taka skromna ;)
    Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobraaaaaaa, jestem najfajniejsza na świecie, bo umiem malować. :D Dzięki, Krzyklo! :)

      Usuń
  5. ciekawe przemyślenia a zdjęcia naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. skromnisia :) piekne foty! najwżniejsze robić coś co się kocha i robić to z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże b. ładne ale te "kolażowe" zdjęcia nie trafiają w mój gust. Ale to już moja subiektywna opinia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja praca, ale z tego co wiem, to miały być balony. ;)

      Usuń
  8. Oj pięknie malujesz :) Ja bym chciała kiedyś mega rozwinąć skrzydła ;)
    Kto wie, może może :):)
    Zdjęcia rewelacyjne!! :D Lubię takie ! :D
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i makijaż również:)

    OdpowiedzUsuń

- See more at: http://blogujteraz.blogspot.com/2013/02/jak-wstawic-wysuwany-like-box.html#sthash.ZurATCOE.dpuf